#Glory To Ukraine! Glory to the heroes!

طراحی وب سایت

طراحی وبسایت علاوه بر اینکه می بایست اصول مهندسی نرم افزار در آن رعایت گردد، آمیزه ای از هنر، دانش و خلاقیت است مه ترکیب مناسب این عوامل می تواند یک اثر هنری بر مبنای اصول مهندسی را شکل دهد. امروزه طراحی وب سایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است. صاحبان مشاغل میدانند که برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. افزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

جهت مشاوره تماس بگیرید
طراحی وب سایت

چرا طراحی وبسایت ضروری است؟

داشتن یک سایت در کسب و کار اینترنتی یک امر ضروری است. امروزه کسب و کار ها تنوع بسیار زیادی به خود گرفته اند و فضای رقابتی بودن بازار بیش از پیش، افزایش پیدا کرده است. شما برای برقراری ارتباط و شناسایی کسب و کار به  مخاطبین نیاز به کانال های تبلیغاتی گسترده ای وجود دارد. یکی از ساده ترین و اصولی ترین راهکار، طراحی وب سایت است.کاربران امروزی، در اولن قدم برای پیدا کردن کالا و یا خدمات خود در وب جستجو می نمایند و به همین دلیل و برای رشد کسب و کار در بستر آنلاین بشدت احساس می شود. اکنون وب سایت ها برای بسیاری از افراد مهم ترین و تأثیرگذارترین رسانه هستند. امکاناتی که این سایت ها در اختیار افراد می گذارند سبب شده بسیاری از شرکت ها به طراحی سایت روی بیاورند. بنابراین باید توجه داشته باشید که با طراحی یک سایت می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از مشتریان جمع آوری کنید. این اطلاعات شما را در ارائه خدمات بهتر و کسب مشتری بیشتر یاری می کند.

داشتن وب سایت برای یک شرکت مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی اما با مزایای فراوان تر نسبت به آن است. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات باشد. اما یک وب سایت می تواند از تصاویر، متون، فیلم و حتی یک فایل صوتی و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را می دهد. طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ نیاز به هزینه بالایی دارد اما برای طراحی وب سایت و نگهداری آن کافیست هزینه ای بسیار پایین پرداخت شود و حتی با داشتن یک وب سایت داینامیک در هر زمان که بخواهیم بدون هیچ هزینه جانبی می توانیم آن را ویرایش کنیم و در طول زمان هزاران و یا میلیونها کاربر می توانند بارها و بارها از آن بازدید کنند.

طراحی وبسایت

طراحی سایت اختصاصی :

منظور از سایت اختصاصی سایتی است که منحصرا برای یک سفارش‌دهنده خاص طراحی شده باشد. شرکت‌ها از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی برای طراحی سایت استفاده می‌کنند، زبان‌هایی مانند php، asp.net، جاوا اسکریپت و … . بسیاری از امکانات موجود درسیستمهای مدیریت محتوی مانند وردپرس، برای بسیاری از کاربران بدون استفاده خواهد بود و cms اختصاصی این بخش‌های اضافی را ندارند. یعنی در بعضی از موارد تفاوت میان وردپرس و سایت اختصاصی شما تفاوت میان سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا عمومی است.در موارد دیگر ساختار سایت از ابتدا تا انتها، از کدها تا گرافیک و قالب، منحصر به فرد است و برای یک مشتری خاص طراحی می‌شود.
اگر به فکر ایجاد وبسایت اختصاصی برای کسب و کار خود هستید علاوه بر مثائل فنی و روش طراحی، باید برای گرافیک سایت خود اهمیت زیادی قایل شوید. هیچ شکی در این مورد نیست که لوگو سایت، ترکیب رنگ ها، بک گراند وبسایت، فونت به کار رفته شده، بهینه سازی تصاویر محتوا و مقالات و … همگی تاثیر مستقیمی بر کاربران هدف شما دارد. موثرترین سایت ها آنهایی هستند که استایل و سبک خاص و مشخصی دارند. همچنین باید توجه داشته باشید که در طراحی سایت بصورت اختصاصی صبر و حوصله و زمان بیشتری باید صرف استخراج نیازها و طراحی و تولید سایت مورد نظر شود. 
 اکیدا به کسب و کارهایی که اهداف بلند مدت دارند و می خواهند که از رقبای خود پیشی بگیرند و یا کسب و کارهایی که مراحل بررسی بازار و حضور اولیه را با CMS های آماده انجام داده اند و به نقطه ای رسیده اند که این سیستم ها دیگر جوابگوی نیاز آنان نیست، توصیه میشود بصورت اختصاصی سایت مورد نیاز خود را طراحی و توسعه دهند.

طراحی سایت با CMS:

مزیت یک CMS آماده، هزینه ارزان و زمان بسیار کم برای طراحی و تولید آن است و دلیل عمده فراگیر شدن این وب سایت ها نیز همین است.زیرا تقریبا هر شخص با هر بودجه ای و در خیلی موارد حتی به صورت رایگان می تواند یک وب سایت CMS آماده نظیر WordPress ، Joomla ، Drupal ، PrestaShop ، Magento و .. داشته باشد و طبیعتا یک وب سایت رایگان و ارزان نمی تواند نیازهای حرفه ای و تخصصی را در دراز مدت برآورده نماید.زمانی که صحبت از طراحی سایت اختصاصی می شود ، دیگر جایی برای وب سایت هایی مانند WordPress و Joomla و .. وجود ندارد. زیرا در این نوع وب سایت ها امکان بسیار کمی برای اختصاصی سازی وجود دارد و تغییرات قابل انجام تنها به تغییرات ظاهری و چند تغییر سطحی دیگر محدود می شود و تغییرات بیشتر نیازمند متخصصین حرفه ای است . وب سایت هایی نظیر WordPress در میان مدت مشکلات بسیار زیادی را برای سازمان های متوسط و بزرگ بوجود خواهند آورد یکی از این مشکلات هک شدن بسیار ساده این وب سایت ها به دلیل Open Source بودن آنهاست. البته انجام به موقع آپدیت ها و مراقبت همیشگی می تواند تا حدی وب سایت شما از چنین خطرهایی مصون نماید اما باز هم در هر صورت قابلیت هک شدن سایت های وردپرس و جوملا بیش از سایر سایت ها است.مشکلات مربوط به تداخل برخی ماژول ها و امکانات و از کار افتادن بخش هایی از سایت پس اضافه کردن یک قابلیت جدید و چندین مورد دیگر از جمله مواردی است که تقریبا تمامی صاحبان وب سایت های وردپرس و جوملا و دروپال و .. با آن دست و پنجه نرم می کنند .اگر تاکنون مدیریت یک CMS را انجام نداده اید چیزی که در انتظار شماست شلوغی و سردرگمی بیش از حد در پنل مدیریت است.

با ما در کسب و کارتان بدرخشید!

داشتن یک وب سایت در دنیای امروز یک کار تشریفاتی نیست! یک نیاز اساسی است. آن هم وب سایتی که  قابلیت رقابت با رقبای متعدد و حرفه ای شما را داشته باشد!

طراحی کاربر پسند

ما سایت و اپلیکیشن شما را کاربرپسند طراحی میکنیم بطوری که با علائق کاربران همخوانی داشته باشد و کار با آن ساده و لذنبخش باشد.

طراحی Responsive

مشتریان شما می توانند به راحتی با موبایل یا تبلت سایت تان را بدون زحمت و با بهترین گرافیک ببینند و از خدمات شما استفاده کنند.

بالاترین ضریب امنیت

ما با استفاده از به روزترین متد ها ضریب امنیت سایت شما را به بالاترین حد ممکن می رسانیم و امکان هک و نفوذ را نزدیک صفر میکنیم.

در گوگل اول باشید

کدنویسی ما اصولی و مطابق با استانداردهای seo و الگوریتم گوگل است.

سوالات متداول شما:

  • طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا بصورت اختصاصی؟

    هر کدام از این روش ها معایب و مزایای خود را دارند و هر کدام در جایگاه خود به شرطی که بصورت اصولی و حرفه ای طراحی شوند می توانند قابل قبول باشند. ولیکن باید ابتدا تعیین کنید که سایت مورد نظر شما دارای چه ویژگی ها، اهداف و امکاناتی است.

  • مزیت های و معایب طراحی سایت بصورت اختصاصی چیست؟

    سرعت عمل و انعطاف بیشتر ، امنیت بالاتر، قابلیت توسعه پذیری در آینده، بهینه بودن امکانت و سادگی کار در بخش مدیریت از مهمترین ویژگی های سایتهای اختصاصی هستند. زمان و هزینه بیشتر جهت طراحی و پیاده سازی نیز می تواند از معایب این روش باشد.

  • از کجا متوجه بشویم که کدام روش برای طراحی سایت ما مناسب است؟

    تیم آراپندار توانایی طراحی سایت بصورت اختصاصی و یا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوی را داراست و بعد از بررسی درخواست ها و نیازمندی ها بهترین راهکار را ارائه می نماید.

آیا تمایل به طراحی  یک وب سایت دارید؟

آیا تمایل به طراحی یک وب سایت دارید؟

اگر وب سایت ندارید و یا سایتی دارید که که از طراحی آن راضی نیستید، مدیریت آن برای شما سخت و پیچیده است و یا سایت شما با با دستگاه های موبایل سازگار نیست، ما شما را برای طراحی مجدد راهنمایی خواهیم کرد.

با ما تماس بگیرید
آیا تمایل به طراحی  یک وب سایت دارید؟
آیا تمایل به طراحی  یک وب سایت دارید؟