#Glory To Ukraine! Glory to the heroes!

طراحی نرم افزارهای سفارشی

ما ایده‌های شما را به حقایقی قابل لمس در دنیای واقعی تبدیل می‌کنیم. برای تسهیل امور مربوط به کسب و کار خود داشتن نرم افزار اختصاصی که متناسب با نیازها و ساز و کار کسب و کارتان باشد ضروری است. با استفاده از نرم افزارهای سفارشی می‌توانید به راحتی آنچه بدان نیازمندید را در قالب نرم افزارهای متنوع داشته باشید. ساخت نرم افزار سفارشی به معنای طراحی و تولید نرم افزار برای یک شرکت، سازمان و یا کاربر خاص، مطابق با نیازها و انتظارات اوست. این نرم افزارها دقیقا بر حسب نیازمندی‌ها طراحی و ساخته می‌شوند و با نرم افزارهای قدیمی و آماده‌ای که در بازار وجود دارد متفاوت و کارامدتر هستند.

جهت مشاوره تماس بگیرید
طراحی نرم افزارهای سفارشی

در چه مواقعی تولید نرم افزار سفارشی پیشنهاد میگردد؟

اگر نرم افزارهای موجود در بازار کمتر از۶۰ درصد با نیازهای شما مطابقت دارند، در آن صورت تولید نرم افزار سفارشی اجتناب ناپذیر می باشد.هریک از نرم افزارهای موجود با توجه به زمینه تخصصی نرم افزار دارای مزایا و معایبی هستند و همیشه با نرم افزار های موجود در بازار، بصورت کامل تمام نیاز های سازمان برطرف نمی شود. هر کسب و کار به فراخور کسب و کار و اهداف سازمانی اش ممکن است به نرم افزار سفارشی نیاز داشته باشد.
کسب و کارهایی وجود دارند که نیاز آنها منحصر بفرد و خاص می باشد و برای رفع آن نیاز، باید براساس نیازهای اختصاصی آن شرکت یا سازمان، نرم افزار اختصاصی طراحی شود.هریک از نرم افزارهای موجود با توجه به زمینه تخصصی نرم افزار دارای مزایا و معایبی هستند و همیشه با نرم افزار های موجود در بازار، بصورت کامل تمام نیاز های سازمان برطرف نمی شود. هر کسب و کار به فراخور کسب و کار و اهداف سازمانی اش ممکن است به نرم افزار سفارشی نیاز داشته باشد. گاهی نیز یک سازمان دارای اهداف بلند مدت و یا فرایندهای محرمانه ایست که باعث میشود بر بستر اختصاصی خود نسبت به ثبت اطلاعات و یا انجام عملیات اقدام نماید و با اینکار مزیت رقابتی خاصی برای خود ایجاد نماید.
تولید نرم افزار سفارشی بسیار پیچیده، و هزینه بر است. برای تولید نرم افزار سفارشی باید برآوردهای لازم برای کارفرما انجام شود و کارفرما با توجه به این برآورد نسبت به تصمیم گیری در مورد تولید نرم افزار اقدام نماید. هریک از نرم افزارهای موجود با توجه به زمینه تخصصی نرم افزار دارای مزایا و معایبی هستند و همیشه با نرم افزار های موجود در بازار، بصورت کامل تمام نیاز های سازمان برطرف نمی شود. هر کسب و کار به فراخور کسب و کار و اهداف سازمانی اش ممکن است به نرم افزار سفارشی نیاز داشته باشد.

 

فناوری اطلاعات آراپندار

  ما ایده‌های شما را به حقایقی قابل لمس در دنیای واقعی تبدیل می‌کنیم !

برای تسهیل امور مربوط به کسب و کار خود داشتن نرم افزار اختصاصی که متناسب با نیازها و ساز و کار کسب و کارتان باشد ضروری است. با استفاده از نرم افزارهای سفارشی می‌توانید به راحتی آنچه بدان نیازمندید را در قالب نرم افزارهای متنوع داشته باشید….ساخت نرم افزار سفارشی به معنای طراحی و تولید نرم افزار برای یک شرکت، سازمان و یا کاربر خاص، مطابق با نیازها و انتظارات اوست. این نرم افزارها دقیقا بر حسب نیازمندی‌ها طراحی و ساخته می‌شوند و با نرم افزارهای قدیمی و آماده‌ای که در بازار وجود دارد متفاوت و کارامدتر هستند.

فناوری اطلاعات آراپندار

سوالات متداول شما:

نرم افزار های اختصاصی تخصص ما است! با ما تماس بگیرید!

نرم افزار های اختصاصی تخصص ما است! با ما تماس بگیرید!

با همراهی تیمی متخصص و مشاوران حرفه ای آماده ایم پروژه های شما را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کنیم.

درخواست مشاوره
نرم افزار های اختصاصی تخصص ما است! با ما تماس بگیرید!
نرم افزار های اختصاصی تخصص ما است! با ما تماس بگیرید!