#Glory To Ukraine! Glory to the heroes!

استارتاپ و کسب و کارهای الکترونیک

کسب و کار الکترونیکی از طریق استراتژی های مختلف همکاری مشترک از طریق عرضه توأمان محصولات و خدمات به مشتریان، نیازهای آنان را به نحو مطلوبتری برآورده می کند. در واقع کسب و کار الکترونیکی با ترکیب چند عامل از جمله عرضه توأمان محصول و خدمات به مشتریان، این امکان را به آنها می دهند تا با انتخاب روش دلخواه، نیاز خود را انتخاب کرده و از آسان ترین راه، با ارزش بیشتر و با هزینه کمتر خدمات مورد نیاز خود را از تولید کننده دریافت نمایند.

با ما تماس بگیرید
استارتاپ و کسب و کارهای الکترونیک

اجرای استارتاپ و کسب و کار الکترونیک

متاسفانه آنقدر که شور و اشتیاق برای ایجاد استارت آپ بوجود آمده است، درک و تعمق در معنا و مفهوم آن ایجاد نشده است. در این مساله نیز همانند سایر مفاهیم جدید در کشور پیش از آموزش های رایج و درک عمیق موضوع، تب و تابی بی حد و اندازه ایجاد شده و هرچند تا حدودی در ایجاد فضای مثبت برای شکل گیری و رشد استارت آپ ها، موفق بوده، باعث شده تا تعداد قابل توجهی از جوانان بدون داشتن دیدی وسیع از این مساله، به زعم خودشان اقدام به راه اندازی استارت آپ نموده و با بن بست ها و در نتیجه شکست های بزرگی روبرو شوند. موفقیت در استارتاپ، بخصوص در حوزه وب نیازمند ایده مناسب، کار تیمی منسجم، شناخت بازار و استفاده از تخصص های مختلف و مشاوره و راهنمایی افراد با تجربه است تا ریسک اجرای ایده ها تا حد زیادی کاهش یابد.

ویژگی های کسب و کار الکترونیک :

  • افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد
  • کاهش هزینه های بازاریابی و اداره کسب و کار
  • دسترسی به بازارهای بزرگتر
  • بهبود ارتباط و خدمت رسانی به مشتریان
  • مدیریت بهتر اطلاعات و داده های کسب وکار
  • دریافت بازخورد از مشتریان
  • دسترسی در هر زمان و مکان به کالا و خدمات
  • بهبود مدیــریت بر روابط مصرف کننده، عرضه کننده و کارکنان
  • شفافیت بیشتر در شناخت رقبا و فضای کسب و کار
استارتاپ و کسب و کار الکترونیک

کسب و کار الکترونیک تخصص ما است!​

یکی از بزرگترین چالش استارت‌آپ‌ها بُعد فنی است. ضعف در بکارگیری نیروی انسانی برای انجام امور فنی، هزینه‌ و دستمزدهای بالای نیروی متخصص و عدم وجود زمان کافی برای صاحبان استارت‌آپ‌ از مواردی هستند که ایده‌های جذاب استارت‌آپی را به شکست نزدیکتر می‌کنند. بیش از ۹۰ درصد استارت آپ ها شکست می خورند! ورود به این عرصه نیاز به دانش و تجربه تجاری دارد.آراپندار با توجه به تخصص، تجربه و زیرساخت مناسب، به استارت‌آپ‌ها کمک می‌کنیم تا با هزینه مناسب و زمان کوتاه، بخش عملیاتی پروژه خود را به سرانجام برسانند.
آراپندار، علاوه بر در اختیار داشتن متخصصان کسب و کار های الکترونیک و تجربه همکاری با تیم های مختلف استارتاپی و همچنین تیم فنی منسجم و متخصص در حوزه های مختلف تحلیل، طراحی، گرافیک،برنامه نویسی و … می تواند دغدغه های شما را از مباحث فنی و پشتیبانی سامانه های کسب و کار الکترونیک و استارتاپ برطرف کرده و همراهی مطمئن و تضمینی برای موفقیت ایده شما باشد. در آراپندار ما ایده های شما را بررسی نموده و مشاوره ها و راهکارهای لازم را به صاحبان ایده های استارتاپی ارائه می کنیم. در صورت جمع بندی بر روی طرح های ارائه شده، همکاری لازم جهت تدوین طرح کسب کار و در نهایت راه اندازی استارت آپ تبدیل می کنیم و آن را نگهداری و گسترش می دهیم. به عبارت دیگر ایده کسب کار شما را به واقعیت تبدیل می کنیم.
این شرکت به واسطه همکاری و مشاوره به شرکت تجاری در زمینه‌های مختلف، مشاوره و اجرای وب سایتهای ایده محور و همچنین حضور فعال در رویدادهای مرتبط و جامعه استارتاپی ایران، تجربیات ارزنده‌ای برای انتقال به صاحبان ایده و تیم‌های استارتاپی دارد. با توجه به کمبود نیروی فنی متخصص جهت طراحی و توسعه وبسایت یا اپلیکیشن استارتاپ‌ها، تیم ما همراه مطمئنی برای به اشتراک گذاری ایده جهت دریافت مشاوره و اجرای آن با سطح کیفی بالا میباشد.

خدمات آراپندار به استارتاپ ها :

مشاوره  و

تدوین طرح تجاری

خدمات فنی و

 زیرساختی

تجاری سازی و

توسعه محصول

مشارکت و

سرمایه گذاری

سوالات متداول شما :

کسب و کار الکترونیک تخصص ما است. برای مشاوره تماس بگیرید!

کسب و کار الکترونیک تخصص ما است. برای مشاوره تماس بگیرید!

درخواست مشاره
کسب و کار الکترونیک تخصص ما است. برای مشاوره تماس بگیرید!
کسب و کار الکترونیک تخصص ما است. برای مشاوره تماس بگیرید!